2012. június 5., kedd

Körmöcskéim

Kipróbáltam még egyszer ezt a sós olajos, sós meleg vizes áztatást. Meglepődve tapasztaltam utána, hogy tényleg erősebb lett a körmöm. Most csináltam képet is és bár lehet tényleg beképzelem, de a víz után tényleg keskenyebbnek tűntek. ^^
Szóval kb. egy hete próbáltam ki először, sajnos akkor nem készítettem képet, de egy hét alatt tényleg láthatóan nőttek. Az igaz, hogy nekem alapból viszonylag gyorsan nő a körmöm, de azért nem ennyire. Legközelebb a hétvégén csinálom meg újra, lefényképezem és akkor majd tényleg össze lehet hasonlítani az eredményt. ^^
Viszont most kifestettem őket, mert ugye tanulnom kellene alapon. ^^;; Először csak egyszínűre, pontosabban háromra, de aztán bepöttyöztem az ezüstöt. Gombostű fejét használtam hozzá. Csak sajnos csütörtökön moshatom is le, mert pénteken egy jezsuita szerzetes bácsinál vizsgázom és nem akarok ilyen cifrán menni hozzá. xD
Sajnos a vaku nélkül fényképeztem, szóval nem a legjobb a minősége, de a lényeg látszik. ^^
Az olaj után
A víz után


Kétszeri reszelés után, 2 hónap múlva => Itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése