2012. május 28., hétfő

Körömápolás?

Tegnap nagy kómásan, mert "nem volt semmi" dolgom alapon, tanulás helyett a neten lógtam, pontosabban a youtube-on. Valahogy, már nem is tudom, hogy de ráakadtam egy körmös videóra és felkeltve a kíváncsiságom, megnéztem a feltöltő többi videóját is. Sok aranyos körmöt láttam, kis édes mintákkal. S persze új technikákat is tanultam. Már egy ideje eldöntöttem, hogy ha már olyan sok színű körömlakkom van, akkor szépen, díszesen, mintásan fogom festeni. Ezt egy darabig is betartottam, aztán valahogy elmaradt. De most megint megjött rá a kedvem és úgyis jön a nyár, több időm lesz. (^v^)
Viszont láttam egy érdekes videót: hosszabb körmök két hét alatt. Ez igazán kíváncsivá tett és megnéztem. Először csak legyintettem, nem igazán hittem benne. Mondtam is Rikonak, aki rögtön le is húzta, de csak nem hagyott nyugodni és ma kipróbáltam. Azt nem tudom, hogy tényleg hatásos lesz-e, de mindenesetre nagyon fura volt! Pozitív értelemben persze, szerintem hamar ki fogom próbálni újra. Aztán meglátjuk az eredményt.

Két lépésből áll:
1. Egy kevés olajba sót kell tenni, annyit, amennyi feloldóik. Ebbe 10 percig áztatni az összes körmöt. Én kendermag olajat használtam, mert per pillanat csak az van itthon, de elméletben mindenféle jó hozzá.
2. Olyan meleg vízben, amit még el bírunk viselni, sót kell feloldani, ebben 50 percig kell hagyni a körmöket.

Egy kicsit féltem tőle azért, mert ahogy Riko mondta, a só maró hatású, de csak kíváncsi voltam. Egy alkalom nem árthat annyit. Az olajtól nagyon jó állagú lett a körmöm, puhább és rugalmasabb. Persze ezt eddig is tudtam. Aztán jött a meleg vizes só. Nagyon fura volt a hatása! Ha hosszabb ideig vízben áznak a körmök, természetesen felpuhulnak, ettől viszont tiszta kemény lett! o____O Nagyon meglepő volt! Még keskenyebbek is lettek valahogy. Nagyon tetszik! Elméletben erősíti a körmöt, és addig amíg a vízben volt, addig tényleg keményebb lett! xD
Miközben áztattam a vízben a körmeit, egy kicsit furcsán bizsergett az egész, nem fájdalmasan, csak olyan furán. Nagyon kíváncsi vagyok a hatására! Bár azt nem tudom, milyen gyarkan kell, vagy szabad használni. De majd utána nézek. Így egy használat után nekem pozitív a véleményem róla, de majd hosszabb távon fog kiderülni, milyen jótékony vagy milyen hatásos. :3 S lehet, hogy csak beképzelem, de valahogy most jobban tetszenek a körmeim. (⌒ω⌒)☆

Nagyon sok boldog születésnapot, drága Rose! Kívánok neked az életben minden szépet és jót! S hangozzon bármilyen erőtlenül, igaztalanul, hiszem, elérve hozzád megérint majd! 愛.~

2 megjegyzés:

  1. jáj, bocsi xD csak első hallásra olyan ijesztő, hogy azt használjam, ami felmarja a bitument is az útról. de végül is, nem olyan sokáig érintkezik a bőrrel.
    teljesen elfelejtettem, hogy a macskát lehet doromboltatni is xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is féltem tőle, de a kíváncsiság erősebb volt. xD Most vhogy tényleg keményebbnek érzem őket. Lehet már most hat, vagy csak beképzelem. De az olaj biztosan jót tett neki. A zs. meg az arcára is tesz. ^^
      Legalább ez a Zozó dorombol, az igazi csak morog, kis méregzsák. (*≧m≦*) Csak nőne már fel... U_U

      Törlés