2012. szeptember 3., hétfő

Díszlepkék

Már vagy egy jó fél éve, hogy belebotlottam egy oldalon olyan aranyos lepkékbe, amiket pet palackból készítettek. Rögtön csinálni akartam, de nem volt olyan sok színű akril festékem, és én szép színesre szerettem volna őket. Anyukámnak is megtetszett, megígértem, hogy csinálok neki is. De az egyetem miatt nem volt rá időm, akril festéket se találtam olyat, amit szerettem volna.
Viszont a nyáron már nem hagyott nyugtot, így az itthon talált festékekkel, üvegfestékkel, akrillal próbálkoztam. Elszórakoztam, mire megrajzoltam 9 szép kis pillangót, bár utólag megállapítottam, hogy egy picit kicsik lettek, de ez legyen a legkevesebb.
Szépen elvágtam a pet palackot, én kólás, fantás, ásványvizes üveget használtam, és a legsimább részére rátettem a lapot, amire a lepkét rajzoltam. ^^ Körbe rajzoltam, kivágtam és jöhetett a festés.
Nekem az akril nem vált be valamiért, viszont a tempera tökéletesen, csak jó sűrűn kellett és utána átlátszó körömlakkal lefedtem. Ez adta az ötletet, hogy úgyis sok színes lakkom van, miért ne próbáljam ki azzal?
Miután megszáradtak, vékony drótra felfűzött gyöngyből kaptak csápokat, és egy valamivel vastagabb drótot ragasztottam rájuk, hogy bárhova bele lehessen tűzni. A legegyszerűbb a gemkapcsot kiegyenesíteni, de a belső kis hurkot érdemes meghagyni, hogy a ragasztó nagyobb felületen érje a drótot.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése